نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

مایکل مان سخنگوی کاترین اشتن در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی دیدار با فعالان زن به مشکلات آنها گوش داده است. وی ادامه داد: ما نگران حقوق بشر در ایران هستیم و این موضوع مهمی برای خانم اشتون است.

همانطور که معبر سایبری فندرسک پیش بینی کرده بود پس از بهانه انرژی هسته ای، دشمنان ایران به دنبال بهانه دیگری برای ادامه تحریم ها و فشار ها علیه ایران خواهند رفت. اینبار نقض حقوق بشر در ایران بهانه جدید است. حقوق بشری که از آن دم می زنند مانند عدم حقوق همجنسبازان، اعدام قاچاقچیان و مجرمان و حصر فتنه گران است.

حال سؤال ما از خانم اشتن این است اگر ایران ناقض حقوق بشر است پس چرا به ایران جایزه صلح نوبل نمی دهید؟

خانم اشتن به ایران جایزه صلح نوبل بدهید

از جمله افرادی که برنده جایزه صلح نوبل شده اند می توان به : مناخم بگین اولین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، اسحاق رابین پنجمین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، شیمعون پرس نهمین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس،دالای لاما رهبر بودایان و عامل کشتار مسلمانان میانمار، جیمی کارتر سی و نهمین رئیس جمهور آمریکا، شیرین عبادی از خائنین به ایران و حامی گروهک های تروریستی، باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا،اتحادیه اروپا و ... اشاره نمود.

بنابر این با توجه به سوابق درخشانی که این افراد برای دریافت جایزه صلح نوبل دارند ایران نیز با توجه به تعاریف غربی ها شایسته دریافت این جایزه بین المللی است. پس خانم اشتن به ایران هم بخاطر نقض حقوق بشر جایزه صلح نوبل بدهید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، اهل بیت، حزب الله، حرف حساب، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 وقتی نتایج مذاکرات اعلام شد و معبر و خیلی از ارزشی نویس ها به نتایج مذاکرات ژنو اعتراض و پیش بینی کردند که بدون شک آمریکا و هم پیمانانش بر این تعهدات پایبند نخواهند بود، خیلی ها به ما گفتند افراطی، تندرو و ...

اما حالا من به تمام این عزیزان می گویم سلامٌ علیکم. حالا به حرف های این جوجه سیاستمدار رسیدید؟ هنوز مهر توافقنامه خشک نشده بود که اتحادیه اروپا 17  شرکت ایرانی رو تحریم کرد و امروز دولت آمریکا 14 شرکت و فرد حقیقی و حقوقی رو تحریم می کند.
آقای ظریف آن زمان که شما در خواب بودید آن برد برد را لولو برد. لابد خوابتان خیلی عمیق بود که خیانت های آمریکا را تابحال ندیده بودید. لابد خوابتان خیلی سنگین است که عهد شکنی های آمریکا را تابحال لمس نکرده اید. حالا 8 سال یکی مثل سعید جلیلی باید بیاید و تمام این خفت ها و عقب افتادگی ها را جبران کند.

وقتی که ظریف خواب ماند برد برد را لو لو برد

راستی آقای ظریف می دانی با تعلیق 20 درصد چه کاربرد های پزشکی را از دست دادیم؟ من برایتان می گویم :

1. کاربردهای نورولوژی  27. کاربرهای ارتوپدی
 2. کاربردهای کلیوی  28. تشخیص بیماران جراحی با ریسک بالای حمله قلبی
 3. Stroke  29. تشخیص تروماهای استخوانی
 4. آشکار کردن انسداد مجاری ادراری  30. تشخیص نارسایی سمت راست قلب
 5. بیماری آلزایمر  31. تشخیص استئومیلیت
 6. تشخیص پرفشاری خون کلیوی  32. اندازه گیری مسمومیت ناشی از شیمی درمانی قلب
 7. ارزیابی بیماران در جراحی کاروتید  33. ارزیابی تغییرات آرتریت و کشیدگی
 8. انداره گیری عملکرد کلیوی  34. ارزیابی شانت ها و شناسایی آنها
 9. پیدا کردن محل دقیق شیارseizure foci  35. پیدا کردن محل دقیق برای بیوپسی تومور
 10. آشکارسازی پس زدگی پیوند کلیه  36. تشخیص و پیدا کردن حمله حاد قلبی پیش از تغییرات آنزیمی
 11. ارزیابی سندرم post concussion  37. اندازه گیری گستردگی تومورهای خاص
 12. آشکارسازی پیلونفریت  38. کاربردهای ریوی
 13. تشخیص multi-infract dementia  39. تشخیص و معالجه پرکاری تیروئید
 14. آشکار سازی زخمهای کلیه  40. تشخیص آمبولی ریوی
 15. کاربرد سرطان شناسی  41. آشکارسازی عفونتهای حاد کیسه صفرا
 16. کاربردهای قلبی  42. آشکارسازی ضایعات ریوی درایدز
 17. پیدا کردن محل دقیق تومور  43. عدم کارکرد مزمن کیسه صفرا
 18. بیماری عروق کرونر  44. تشخیص کمی ونتیلاسیون و پرفیوژن ریوی
 19. یافتن دقیق مرحله پیشرفت تومور  45. آشکار سازی چرخش بیضه
 20. اندازه گیری تاثیرات جراحی بای پس BY pass  46. آشکارسازی پس زدگی پیوند ریه
 21. تشخیص موقعیت متاستازها  47. آشکارسازی عفونتهای اوکالت
 22. اندازه گیری تاثیرات درمانی برای نارسایی قلبی  48. آشکار سازی جراحات استنشاقی در بیماران سوختگی
 23. قضاوت پاسخ به درمان  49. تشخیص و معالجه بی نظمی در سلول های خونی
 24. آشکار سازی پس زدگی پیوند قلب  50. سنجش تراکم استخوان
 25. آزاد کردن درد استخوانی ناشی از سرطان  51. اندازه گیری دقیق سطح هورمون های تیروئید
 26. انتخاب بیماران برای بای پس یا آنژیوپلاستی  52. وجود و نیزاندازه گیری سطح فعالیت ( بصورت کمی) باکتری عامل زخم معده و اثنی عشر(UBT)


:: مطالب مشابه : 30 یا 30 - روشنگری



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، جمله ، عقیدتی، حرف حساب، ازدواج، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
نوشته شده توسط : خادم سايبري

یلدا را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم، شب یلدا، این شب زایش مهر و میترا، شب زایش نور و روشنائی بر تو ایرانی مبارک.
یادمان باشد مهربانی زبانیست که ناشنوا می تواند بشنود و نابینا می تواند ببیند. فرهنگ و انسانیت ایرانیان از باستان چراغ روشنی را در گیتی افروخته و امروز ماکه خود را درگیر صفر ها و یک ها کرده ایم باید چراغ این فرهنگ و انسانیت را با نوازش سر انگشتانمان بر صفحه کلید سرد و یخ زده روزگار روشن نگاه داریم...

کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا - سیاست تعطیل

به مناسبت شب یلدا معبر سایبری فندرسک از همه ایرانیان با هر تفکر و نگرش و مذهبی دعوت می کند تا مهربانی های خود را برای یک دقیقه بیشتر خندیدن به یتیمان و نیازمندان در طرح انار شب یلدا هدیه بدهیم. سهم هر ایرانی یک دانه انار مهربانی. با استعانت از مولا علی (ع) به صورت حضوری یا به صورت آنلاین که لیست بعضی از موسسات خیریه در ادامه مطلب آمده در این طرح شرکت نماییم. علی علی یا علی

با ذکر یک صلوات و انتشار این مطلب در این طرح خداپسندانه شرکت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، کاریکاتور، قدس، جمله ، عقیدتی، عکس، حرف حساب، ازدواج، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

نوشته شده توسط : خادم سايبري

در حکمت 150 نهج البلاغه امیر المومنین داریم یُحِّب ُّالصالِحینَ ولایعملُ عَمَلَهُم ویُبغِضُ المذنبین وهواَحدَهم... این سخن خطاب به افراد خشک مقدس هست. افرادی که صالحین را دوست دارند اما عمل های آنها را انجام نمی دهند. مثلا عشق به آیت الله بهجت و یا علمای اخلاق یا شهدا و ... که واقعاً هم اون هارو دوست دارن ولی ولایعملُ عَمَلَهُم موقعی که نوبت سبک زندگی این بزرگوران می شود خیلی با سبک زندگی آنها کاری ندارند و حضرت می فرمایند اینجوری نباش و واقعاً اگر دلداده این آدم های بزرگ هستی در عمل از آنها الگو بگیر و می فرمایند ویُبغِضُ المذنبین َ وهواَحدَهم... یعنی اون آدمی نباشید که بغض داشته باشید به گناه کاران اما خودشما یکی از گناه کاران باشید. این درست بر می گرده به همه ما بچه مذهبی ها که گاهی اوقات چنان به یک آدم گناه کار نگاه می کنیم که خداوند هم نگاه نمی کنه مثلاً میگیم فلان فلان شده پس فطرت یا این جرثومه کثافت و... که باید دقت کنیم که اینجا منظور بغض به گناه کاران هست نه ظالمین ولی بغض به ظالمین داشتن اساس دین هست. کی میتونه بگه که به غیر از ائمه معصومین و بندگان خاص تو حیطه گناه وارد نشده؟ گاهی وقت ها یکی گناه و نقصش عیان هست مثل یه خانومی که ظاهرش درست نیست ولی گناه و نقص ما درون ماست مخصوصاً بچه مذهبی ها که حتی تو دعا ها داریم که خدایا اگر مفتضح کنی مرا حتی آسمان به من لعن می کند و مردم برای تشیع جنازه من نخواهند آمد. اگر ما یک نگاه خراب به آدم ها داشته باشیم نمیتونیم برای آدم ها کار فرهنگی بکنیم.

نمونش خودم که از خانواده مذهبی بودم هیچ هنری نکردم حالا یکی تو یک خانواده بزرگ شده که هدایت توش نبوده و تا چشم باز کرده ماهواره بوده و ...  و وقتی به چنین آدم هایی می رسیم چنان عصبانی می شیم و خون جلوی چشای مارو میگیره که که به این موضوع فکر نمیکنیم که بابا اصلاً به این بنده خدا هدایت نرسیده. اینجور آدم های خشک مقدس تنها چیزی که از دین پیغمبر دیدن یه کتاب دینی مزخرف مدرسه بوده که واقعاً همه ماها ازش زده ایم که نه زیبایی های دین رو توش نشون میدن نه معرفت نه محبت و اصلاً اومدن دین رو از همه چیز ها جدا کردن. شاید خیلی ها ظاهرشون بد باشه اما شاید به انقلاب و اعتقادات از ماها پایبندتر باشند. خب ما باید با دید دلسوزی با این ها صحبت کنیم و کم کم بیاریمشون تو خط. هروقت ما از روی دلسوزی به سمت آدم ها رفتیم اون موقع هست که موفقیم...

پ,ن: مردی از اهل شام که تحت تأثیر تبلیغات زهرآگین معاویه نسبت به اهل بیت (ع) قرار گرفته بود، وقتی امام حسین (ع) را دید، شروع به فحش و ناسزا گفتن به امام کرد، امام حسین (ع) همچنان ساکت بود تا اینکه فحاشی مرد شامی به پایان رسید؛ امام رو به وی کرده فرمود: «ای پیرمرد! گمان می کنم که غریب هستی اگر چیزی بخواهی به تو می دهیم، اگر راه گم کرده ای نشانت می دهیم، اگر گرسنه ای، سیرت می کنیم، اگر نیازمندی، تو را بی نیاز می کنیم. » مرد شامی، ساکت و مبهوت به چهره ی امام نگاه می کرد و متحیر ماند که چه بگوید و چگونه عذرخواهی کند در پایان، با شرمساری گفت: خدا خود می داند که رسالت خویش را در کدام خاندان قرار دهد.



:: موضوعات مرتبط: حرف حساب، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
نوشته شده توسط : خادم سايبري

یادم میاد به مناسبت روز خلیج فارس حرکت مردمی بزرگی در شبکه جاسوسی فیس بوک شکل گرفت و تمام ایرانی ها در یک ساعت مشخص به صفحه ملک عبدالله حمله کردند و با تمام زبان های دنیا نام خلیج فارس رو نوشتن. حجم این حمله به قدری وسیع بود که مدیران صفحه ملک عبدالله برای جلوگیری از آبرو ریزی بیشتر این صفحه رو بستند. توی این حمله همه اقشار مردم بودند. از بچه حزب الهی ها گرفته تا اونایی که حتی مخالف انقلاب اسلامی بودند. همه و همه برای اینکه از نام یک قطعه از کشورشون دفاع کنند باهم هم دل و یکصدا شدند.
اما حالا لیگ جعلی امارت اسم خودش رو به نام خلیج ع.ر.ب.ی تغییر نام داده و یکی از بازیکنان کشورمون هم به گفته خودش قبل از تغییر نام این لیگ با یکی از تیم های اماراتی قرارداد بسته.

اما یکی دیگه از فوتبالیست ها هم میخواست بعد از تغییر نام این لیگ جعلی با یکی از تیم های امارات قرار داد ببنده. من چند جمله حرف دارم با این عزیزان:

یه روزی یه زمانی یه عده ای که مثل شما عاشق فوتبال بودن عاشق ورزش بودن برای شرافت برای انسانیت برای رضای خدا برای دفاع از ناموس بخاطر غیرت و مردونگی فوتبال رو کنار گذاشتن و رفتن از دین و کشور و ناموسشون دفاع کردن و اجازه ندادن حتی یک تیکه از خاک کشورشون به نام یک کشور دیگه در بیاد. اما حالا شما ها می خواین شرافت خودتون رو بفروشین و پا بزارین روی خون این شهیدان و پشت کنید به کشورتون و برین تو لیگ های جعلی عربی بازی کنید فقط بخاطر پول و مال دنیا.

اگه مسئله شماها پول هست باشه چشم مشکلی نیست همه ما ایرانی ها جمع می شیم و اعضای بدن هامون رو میفروشیم تا پول شماها رو بدیم تا نرین تو این کشورها که چشم بد به نام کشورمون دارن بازی کنین. راضی می شین؟ دیگه ببخشید اگه پولش کم میشه ولی ما شرافت حالیمونه چیزی که شاید شما ها ... . 

و حالا حرفم با اون هایی هست که میخوان پول هنگفتی رو بدن تا این بازیکنی که با یک تیم اماراتی قرارداد بسته رو به کشور برگردونن . پولی که میتونه خرج داروی گرون قیمت یه عده بیمار و یا خرج جهیزیه چند تا عروس فقیر و رفع نیاز های ضروری خیلی از مردم این کشور بشه چرا باید از کشور خارج بشه و بره تو جیب آدم هایی که به کشور ما توهین می کنند؟ مگه این بازیکن ها کم قرار داد می بندن؟ به قول بروبچ زنگ بیداری صدای رادیو میقات یه پروشه کمتر یه بنز و BMV کمتر سوار بشن و خودشون توعون کارشون رو بدن.

 



:: موضوعات مرتبط: حرف حساب، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1392 |
صفحه قبل 1 صفحه بعد